מקדמים אתיקה ויחסי אמון

ההון האנושי בלב האסטרטגיה הניהולית שלנו
מתוך אמונה בהון האנושי כנכס החשוב ביותר שלנו, משקיעה אשטרום נכסים משאבים רבים בטיפוח והעצמה של העובדות והעובדים שלה - החל מתהליך גיוס קפדני של כוח אדם איכותי, דרך הכשרות מקצועיות, ליווי ניהולי שוטף, ועד לפיתוח כלים לצמיחה מקצועית ואישית. אנו מחויבים ליצירת סביבת עבודה בטוחה, תומכת ומכילה עבור העובדים, הדיירים והלקוחות שלנו, תוך דגש על חווית שימוש מיטבית בנכסים.


0
נשים בכוח העבודה
0
נשים בדרגי ניהול ביניים ובכיר
0
עובדים מעל גיל 50 מכוח העבודה
העסקה הוגנת ומכבדת
אנו שואפים לכך שהעובדים והעובדות שלנו ירגישו מוערכים ויזכו להזדמנויות למימוש מלא של הפוטנציאל הטמון בהם. תרבות החברה מושתתת על שיח פתוח וכבוד הדדי, תוך הכרה
בחשיבות האיזון בין העבודה לחיים הפרטיים וקידום המודעות לזכויות אדם. החברה אף פועלת להבטחת זכויותיהם של כלל העובדים הפועלים בתחומיה, לרבות עובדי קבלן וספקי שירות שאינם מועסקים ישירות על-ידה, כחלק מהמחויבות לאחריות חברתית בשרשרת האספקה. בנוסף, פועלת החברה בשיתוף פעולה עם ארגונים שונים המתמחים בהעסקת עובדים עם מוגבלות.
תרבות ארגונית המבוססת על דיאלוג פתוח, גיוון והכלה
אשטרום נכסים רואה חשיבות רבה בחיזוק התרבות הארגונית, תחושת השייכות ומחוברות העובדים. החברה מקפידה לקיים דיאלוג שוטף עם העובדות והעובדים באמצעות מפגשים עם המנהלים והטמעת מדיניות 'דלת פתוחה'. מתוך מחויבות עמוקה לכבודו וייחודו של האדם, אנו פועלים ליצירת סביבת עבודה מכילה, בטוחה ומכבדת, שבה שונות נחשבת לנכס המעשיר את השיח, מעודד חדשנות ומוביל למצוינות.
משקיעים בפיתוח והעצמת עובדים
אשטרום נכסים רואה בפיתוח ההון האנושי נדבך מרכזי בהצלחתה, ומשקיעה בהכשרות מקצועיות והדרכות, המותאמות לתפקידים השונים ולצרכי הארגון. תוכניות ההכשרה מתקיימות הן במסגרת קבוצת אשטרום והן מחוצה לה. בנוסף, כחלק מפיתוח העובדים, אנו מאפשרים השתתפות בימי עיון, תערוכות והדרכות בארץ ובחו"ל.
שומרים על בטיחות, בריאות ורווחת העובדים
באשטרום נכסים רואים חשיבות עליונה ביצירת סביבת עבודה נעימה, בטוחה ומכבדת, מתוך תפיסה כי ביטחון ורווחת העובדים חשובים להצלחה אישית וארגונית. אנו מקפידים על תנאי עבודה הולמים ומטפחים תחושת ביטחון ורווחה. אשטרום נכסים נוקטת מדיניות של אפס סובלנות לאלימות מכל סוג, הטרדות, התנכלות או התעמרות במקום העבודה. אנו גאים בתרבות הערנות והבטיחות שגיבשנו בהתמודדות עם מצבי חירום, בטיחות בדרכים ובטיחות באתרי בנייה. תרבות זו לא רק מגינה על חיי העובדים אלא גם מאפשרת רציפות תפקודית ושמירה על המשכיות העבודה, גם תחת תנאים מאתגרים.
חווית הלקוח במרכז: סביבת חיים בריאה ואיכותית לדיירים ולמשתמשים
אשטרום נכסים מנהלת את נכסיה מתוך תפיסה המעמידה את ה-Well Being של הדייר במרכז, תוך חיזוק תחושת הקהילתיות של השוכרים והדיירים. במסגרת זו, משקיעה החברה בהטמעת מערכות טכנולוגיות חדשניות לשיפור השיח עם הדיירים והתחזוקה השוטפת של הנכס. מנהלי הנכסים מהווים גורם פעיל ביצירת קשר עם הקהילה המקומית, ומקיימים ערוצי תקשורת שוטפים עם דיירים, שוכרים, יוזמות שכונתיות ורשויות מקומיות. אשטרום נכסים ממלאת תפקיד משמעותי ביצירת מרחבים ומוקדי מפגש המעצימים ומניעים את הקהילות בהן היא פועלת, ומקדמת יצירת מרחבים וחללים משותפים לרווחת הדיירים ותושבי הסביבה.

שירות לקוחות כערך ליבה: מחויבות לאיכות ויחס אישי
שירות הלקוחות של אשטרום נכסים מבוסס על מחויבות למתן מענה מקצועי, אישי ומהיר לכלל הדיירים והשותפים העסקיים. אנו שואפים להבטיח חוויית שירות מיטבית באמצעות הקשבה לצרכים, פתרון בעיות בזמן אמת, ושיפור מתמיד של תהליכי השירות. באמצעות מערכות מתקדמות וצוות מסור, אנו מקפידים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, המותאם לציפיות הדיירים ושם דגש על בניית קשרי אמון ושקיפות ארוכי טווח.

תומכים בקהילה
אשטרום נכסים גאה לקחת חלק בעשייה החברתית בישראל ותורמת למגוון ארגונים ועמותות כמו אלו"ט, גדולים במדים, בית השנטי, יד שרה, דרך לוטן, בתי חולים, ילדים בסיכון ועוד. אנו רואים חשיבות רבה במעורבות עובדים בפעילות הקהילתית שלנו ועל כן, מעודדים אותם לקחת חלק ביוזמות קהילתיות, בהתאם למדיניות הקבוצה שעודכנה במהלך 2024. בנוסף, סניפי החברה בגרמניה ובאנגליה תורמים מדי שנה לעמותות וארגונים מקומיים.